Re: celeron 466

Autor: Marcin Stryjski (marcin_stryjski_at_go2.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 14:37:57 MET DST

adadur_at_poczta.onet.pl wrote:

> A może przydał by się symbol i producent płyty glownej. Może pomoże
> aktualizacja BIOSu bo zabawa ze zworkami jest trochę uciążliwa -
> przydałyby się opisy do płyty.
w tym problem ze nie wiem jaka to plyta, i nie wiem gdzie sie tego
dowiedziec, a raczej jak to sprawdzic.

+     nikt nie jest doskonaly                              +
+     nawet Ainsztain :)))                                         +
+                       byl dyslektykiem                                         +