Re: Pytanko do posiadaczy MSI K7T-R

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 10:32:10 MET DST

Old napisał(a):

> Witam
>
> Może ktoś mnie oświeci co daje uaktywnienie pozycji w biosie odpowiedzialnej
> za tzw. sprzętowy sound blaster. Mimo, iż włączyłem tą opcję system nie
> znalazł mi innego urządzenia oprócz Direct Sound AC97 Audio. Why? Jak to
> ewentualnie przetestować, że to działa?

Zapewne Kolega posiada płyte ze zintegrowaną karta dźwiekową zwykle są dwa
rodzaje kart dźwiękowych zintegrowanych na płycie zgodna z AC97 lub z
soundblaster opcja w biosie umożliwia włączenie/wyłączenie odpowiedniego
chipsetu dźwiękowego (ewentualnie ustawienie przerwań) i jeżeli masz kartę
dźwiękową w standardzie AC97 to przełączanie na sound blaster nic nie da (co
najwyżej komp sie zawiesi).
MACIEK