Re: Wirus czy dysk ?

Autor: T.Zon (zonzi_at_supermedia.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 09:57:40 MET DST

Stanislaw Chmielarz napisał(a) w wiadomości: ...
>In article <9as902$e03$1_at_sunsite.icm.edu.pl> "T.Zon" <zonzi_at_supermedia.pl>
>W jednym dziala poprawnie a w drugim pada? Moze byc: zasilanie, kontroler,
>tasma lub przetaktowana magistrala ...

Nie nie. W pierwszym wydawal tylko piski, po podlaczeniu do drugiego kompa -
drugi komp zaczal sie zachowywac tak samo mimo odlaczenia tego ferelnego
dysku! Dzisiaj zauwazylem ze padl flop. Dyskietka wlozona nie widzi, pod
DOSem widzi i mozna kopiowac.

Cos mi sie wydaje ze ten wysyp postow o padach flopow nie jest przypadkowy
trojan.flashkiller ?

Pozdrawiam
Zonzi