Re: Konfiguracja do wziecia? Prosze o ocene.

Autor: Jacek (niusy_niu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 09:49:39 MET DST

"Adam PL" <a-pl_at_wp.pl> wrote in message
> a do czego?
> jak do grania to troche drogi proc i plyta (lepiej msi turbo lub troche od
> niej szybsza, a tansza soltek 75kav obie za 520 do 580 zlotych), a grafika
> raczej na GF2 GTS (np prolink pixelview z 32 ramu na DDR za 680 zlotych).
> jak do grafiki lub danych to raczej plyta na intelu i ten dysk troche
> ciasny.

30 GB dysk ciasny? do grafiki? chyba do filmow to tak ale do grafiki?
Czlowieku...

Mam 9GB SCSI U2W Cheetech, prace zrobione systematycznie zrzucam na cd,
obrabiam foty od kilku do kilkuset mega, nie spotkalem sie z informacja o
braku miejsca na dysku dla jakiejs aplikacji. A trzymanie wszystkich danych
na CD to proszenie sie o problemy.

--
Pozdrawiam,