Re: Ati Radeon i brak TVOUT

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 09:13:16 MET DST

In article <9atbg8$c4t$1_at_sunflower.man.poznan.pl> "tHRall" <sbiadala_at_poczta.onet.pl> writes:
>From: "tHRall" <sbiadala_at_poczta.onet.pl>
>Subject: Ati Radeon i brak TVOUT
>Date: Tue, 10 Apr 2001 00:01:45 +0200

> Posiadam Ati Radeon 32MB z TV-outem. Niestety pomimo usilnych prób nie
>udało mi sie skorzystac z TVoutu pod Windowsem. Opcja TVout w zakładkach

Nie mam takich problemow. Przed wlaczeniem komputera podlaczam karte do SVHS
telewizora i mam wszystko to co powinienem miec na monitorze (nieco gorszej
jakosci :-))) to znaczy POST i start W98 caly czas.
W instrukcji do karty podali, ze jesli monitor nie obsluguje 50Hz to karta
wyswietla tylko na telewizor niezaleznie od ustawien ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com