>> POMOCY !! <<

Autor: SM Art (rlewandowski_at_sm.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 08:53:29 MET DST

Sprawa wygląda następująco... kupiłem sobie DVD-ROM firmy LG x12/x40 tylko,
że w momencie gdy uruchamia mi sie Windows 98 SE PL to pojawia sie "blue
screen" z komunikatem blad ochrony tra la la la la.... i na tym sie konczy
ladowanie systemu... próbowałem podlączać juz to DVD na róznych taśmach 66 i
33, jako slave i master i zawsze to samo... w pracy natomiast urzadzonko mi
działą bez problemu...

mam w domu komp. :
Celeron 566 @ 850
128MB RAM (133mhz)
HDD IBM 20,5 GB
Nagrywarak LG (x4 x4 x24)
Leadtek GeForce 2 GTS 32MB DDR

jesli ktos wie co moze powodować taki błąd o niech sie do mnie odezwie na
mejla:
rlewandowski_at_serandom.com