Re: divx-kolory

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 08:46:15 MET DST

Sebbie wrote:
> juz drugi raz po reinstalce winzgrozy mam problem z divxami, mianowicie co
> chwile zmieniaja sie kolory, obraz "rozowieje" aby za chwile stac sie
> normalny..

 Ja mam identyczny problem ale w druga strone :)
Przy kodowaniu (dowolnym kodekiem) AngelPotion w
pliku wynikowym pojawiaja sie takie efekty (na
kazdej keyframe obraz robi sie normalny, a potem
stopniowo rozowieje az do nastepnej keyframe).
Chwilowo problem rozwiazal sie sam po instalacji
WinME ale i tak nie wiem z jakiego powodu takie
numery sie robia (DiX kodowal bez tych efektow).
Natomiast filmy skodowane (przez innych)
AngelPotion odtwarzaly sie bez zadnych problemow.

 Chyba bedziemy musieli poczekac na kodek MPEG-4 z
prawdziwego zdarzenia a nie kradziony.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl