Kamera Philips i NetMeeting

Autor: mat (kaktus1_at_poczta.fm)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 07:57:35 MET DST

Czesc

Dlaczego w programie NetMeeting nie mam obslugiwanego mikrofonu z
kamery Philipsa, a inne programy rozpoznaja ten mikrofon ? Kamera
jest dolaczona do kompa za pomoca USB. Wydaje mi sie ze powinien on
równiez dzialac jak pracuje Windows - oczywiscie wszystkie
"potencjometry" sa na maksa u góry zarowno na odtwarzaniu jak i
nagrywaniu. Przynajmniej tak mi dziala pojemnosciowy mikrofon
bezposrednio podlaczony do kary dzwiekowej poprzez malego jacka a ten
w kamerze (zlacze USB) ni chu chu ....
Prosze o jakies wskazowki.