Re: divx-kolory

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 07:44:08 MET DST

Użytkownik Marcin Z <eaux_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9atjtc$blh$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik "Sebbie" <sebbie_at_kill.pl> napisał w wiadomości

> Photoshop to system operacyjny, czy edytor tekstu.
> mz

ani to ani to losiu , ale lubi np. czasem instalować ze sobą definicje
kolorów (monitora drukarki) jak i inne ciekawe filtry, pluginy, etc.

proponuje raz po zainstalowaniu windy najpierw sprawdzić DivX a dopiero
potem instalować PhotoShop'a
czy dzije się tak na wszystkich filmach ?????