Re: dlugie uruchamianie IE i OE

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 23:52:45 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> a) to nie jest problem sprzętowy, polecam pl.comp.os.ms-windows.win9x

dzieki - objaw jest taki, ze przy uruchamianiu ww. programow dysk strasznie
rzezbi, mloci glowicami jak zly i dopiero po 10 sek uruhamia program/y

> b) 10 sekund to jest przyzwoicie, a nie długo

dlugo nietety - wczesniej tak nie bywalo

> c) niektóre wirusy (np. CIH) objawiają się w ten sposób

jestem pewien, ze to nie wir

> d) dużo zainstalowanych czcionek (np. powyżej 200) zdecydowanie potrafi
> wydłużyć start IE

ok. 500... z tym, ze jak pisywalem wczesniej przy tej ilosci tak nie bywalo

> e) IE i OE są bardzo wrażliwe na uszkodzenie/przerost bazy systemowej OLE;
> jej skuteczna naprawa jest niestety praktycznie niemożliwa.

reinstal :((

--
Pozdrawiam,
L e s z e k