Re: HP 610 i tusz

Autor: VLX (vlx_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 00:00:37 MET DST

Witam.

Kiedy juz sie wydaje, ze nic nas dzisiaj nie zadziwi, T.Berg
<berg_at_poland.com> wyskoczy z czyms takim:

> Jak jest z zużyciem tuszu w zbiorniku kolorowym? On sam pilnuje ,żeby
> wyszedł równomiernie, czy może się zdarzyć, że braknie 1 koloru i kicha?
> Czym zapobiegać?

Nie pilnuje. Jak wydrukujesz duuuzo jednym kolorem to sie skonczy i albo
wymienisz pojemnik, albo pozostanie Ci drukowanie pozostalymi. Mi sie
skonczyl czerwony. :)

W ustawieniach drukarki mozesz zaznaczyc opcje "drukuj w odcieniach
szarosci". Przy drukowaniu czarno-bialego dokumentu drukarka nie bedzie
wtedy korzystac z wymieszanych kolorow, tylko z pojemnika czarnego.

VLX

---------
Gimi e kilo fokin ejpls, motofoko !
(Poprosze kilogram tych pieknych jablek, panie sprzedawco)