Pomocy !!!!

Autor: PoEl (ppoplaws_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 00:00:17 MET DST

Jakiś czas temu zaczął fiksować PC na płycie Abit VL-6 i Celeronie 600 MHz,
najpierw rzadko, później coraz częściej komputer wchodził w stan w którym
nie dało się go ani zresetować, ani wyłączyć (trzeba było fizycznie odłączać
zasilacz), a i po wyłączeniu nie zawsze dało się go ponownie uruchomić,
później restartował się sam zanim zdążył się zabootować. Płyta główna
trafiła do serwisu, dostałem nową, okazało się że procek też padł, dostałem
nowy. Dzisiaj kompa złożyłem raz jeszcze, wszystko chodziło jak trzeba, a
teraz znowu odmawia uruchomienia się..............

Ratunku, co jest może zasilacz zażyna mi płytę główną ??? A może płyta ma
źle ustawione default-owe napięcie zasilacjące dla tych procesorów ???