Re: problem z Duronem????

Autor: Bochen (patton22_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 18:57:33 MET DST

ale jak to sciagnac?????? gdzie jest na sieci????
dzisiaj uslyszalem ze to moze byc problem, ze sterownikami dysku twardego
kurde ale na abicie nigdy nie mialem takich problemow
kicha tym wieksza ze moj stary celek 433 chodzil na 488 tez na abicie (stary
dobry bh6) i NIGDY sie nie wieszal i komp dzialal o niebo lepiej!!!!!!