Monitory raz jeszcze: Sony E400 czy Sony G200?

Autor: Pawel (bravo_at_w.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 18:35:27 MET DST

Witam wszystkich Grupowiczow!

Stanalem przed potrzeba zmiany monitora. Moj wybor padl na produkty
firmy Sony. Czemu? Mam teraz taki i jestem bardzo zadowolony...

Teraz chce kupic nowy i nie wiem czy lepiej kupic 17-tke G200 czy
19-tke E400.

Czy ktos z Grupowiczow ma jakies doswiadczenia z tymi monitorami i czy
moglby mi powiedziec czym roznia sie monitory klasy G od E i jakie ma
to w praktyce znaczenie?

Z gory dziekuje!
Pozdrawiam,
Pawel