Lexmark Z12 - beznadziejny sterownik

Autor: pw (xxpw2_at_kki.net.plxx)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 16:37:59 MET DST

Kupiłem ostatnio Lexmarka Z12 i po zainstalowaniu sterownika
okazało się, że zajął dużo zasobów (sterownik).
Menedżer pamięci:Alokowana pamięć - pokazywał
przed zainstalowaniem sterownika 20,6 MB, po
zainstalowaniu sterownika - około 7 MB więcej
(bezpośrednio po uruchomieniu Windy).

W autostarcie (msconfig) pojawiły się dwie nowe
pozycje - Lexstart i LexmarkPrintTray.
Wywaliłem je i już myślałem, że wszystko
wróciło do normy. Znowu było - 20,6 MB, drukarka
działała dobrze. Po jakimś czasie chciałem coś
wydrukować - ale ikona drukarki zniknęła (z Ustawienia -->
Drukarki i wszystkich edytorów tekstu).
Sterownik instalowałem już kilka razy.

Lexstart.exe i PrinTray.exe nie można zamknąć.
W "Zamknij program" (ctrl+alt+del) nie ma tych
pozycji.