Re: Podpinanie dysku z systemem do zlacza ATA 100

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 13:32:41 MET DST

> Slusznie podejrzewa, ze moze miec klopoty. Ten zestaw jest wybitnie
> problemowy. chodzi o Promise ATA100. Baaaaaaaaardzo czesto nie
wspolpracuje
> z dyskami ATA100....;;;)))
Ale ja takie cos urzywalem: plyta a7v i dysk IBM ata100 7200 obr. - chodzilo
bez problemu, na drugim kanale byl cdrom i drugi dysk w kieszeni. na
kontrolerze via milem podpieta tylko nagrywarke - wszystko to chodzilo OK.
Wlasnie w tym wypadku zaowazylem wade HPT370 w powonaniu do tego promaisa
(hpt wieszal sie z cdromem :( )

Pozdrawiam !