Re: Jaka karta TV?

Autor: Albercik (pcstudio_at_poland.com)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 14:11:50 MET DST

Ja mam AverMedia TvPhone i uważam, że jest spoko.
jeśli chodzi o pkt. 3 to racze większy problem tkwi w jakości sygnału jaki d
ostaje karta.
Pkt. 7 - co znaczy funkcjonalne - można to różnie rozumieć (jedni wolą brune
tki inni blondymki)
w każdym bądź razie jest dostępne na necie również inne (niefirmowe) oprogra
mowanie, które powinno spełnić Twoje oczekiwania - jeżeli nie zrobi tego so
ft standardowy (co jest prawdopodobne)

Pozdrawiam
Albercik

Użytkownik K.Wasielewski <kwas_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjn
ych napisał:9aqkec$guh$3_at_news.tpi.pl...