Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Vegesperado (vegesperado_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 14:02:59 MET DST

Użytkownik "kwiatek" <fizol_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości
> Tak. Potem to juz niczym nie odzyskasz :)
> Po fdisk'u to albo zabawa edytorem dyskowym (trudne), albo Easy Recovery
> (latwe)
> and

Nieprawda. Dobrze poprawiło mi partycje, ale nie pusczałem nic dalej (tj.
sprawdzania dysków, bo nie kuma długich nazw). Jednej rzeczy nie jestem
jednak pewien, ale tamten komp nie był chyba na FAT32..... tylko że w takim
przypadku po prostu nic nie zobaczy. I kitu nie wciskam, bo na jednym
komputerku taka zabawe robilem......

Vegesperado