brak portu USB?

Autor: Pawel (braszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 13:45:25 MET DST

witam grupowiczow. mam maly problemik, ale po to sa dobrzy koledzy, ktorzy
moga cos podpowiedziec. kolega mial w kompie plyte Procomp BVC3a. do tej
plyty mial podlaczona pod port USB drukarke. isntalowalo sie ja w ten
sposb, ze po wlaczeniu komputera wkladal przewod USB do gniazda na plycie, i
wowczas system sam wykrywal drukarke i wyswietlal informacje o wlozeniu
plyty CD do CD-romu, by zaisntalowac sterowniki. wszystko pozniej chodzilo
ok. gdy plyte zmienil na Procomp BVD2A nie mozna zainstalowac drukatrki pod
portem USB. Probowalismy na rozne sposoby, jednakze drukarka "chce" sie
zaisnatlowac tylko pod portem LPT1.czy ktos moze mi pomoc?
pawel