Re: Wirus czy dysk ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 13:31:14 MET DST

Użytkownik T.Zon <zonzi_at_supermedia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9as11u$4rl$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam
>
> Moze ktos mial juz do czynienia z podobnymi objawami i zna wirusa.
> Dosc wiekowy komputer przestal sie uruchamiac 1 kwietnia. Laduje winde i
> zwis plus ciagly pisk. Po resecie wisi na inicjalizacji pnp. Daje sie
> uruchomic DOSa i kopiowac ale scandisk zawisa w polowie pracy , a
komputer
> piszczy.
>
> Po resecie Biosu brak zmian, po Fdisk :-)) i ponownej instalacji wszystko
ok
> do momentu 3 czy 4 uruchomienia. Zamazany katalog VMM plikami o dziwnych
> [...]

no moze RAM siadł !!! albo kreciles proca lub byl "szlifowany" i np. Cache
nie wyrabia lub cosik

> Po podlaczeniu dysku jako slave do drugiego kompa ten tez przestal sie
> uruchamiac ... i piszczal. Po sflashowaniu biosa i uporzadkowaniu dysku
> scandiskiem ruszyl. Najnowsze AVP, Norton, MKS , cleancih nic nie
>wykrywaja.

oooooo a moze to ten dysk już sie do kosza nadaje !!!!!
zapuścić mu kilka razy fdisk (rózne kombinacje patrycji) i formaciki i
spróbować pod windą go potestować ( a np. zainstalować windę - minimum i
moze być 95)