Re: Badziewne płyty główne

Autor: Don Pedro (donpedro_at_yoyo.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 13:11:30 MET DST

Użytkownik grzes <salon_at_micronet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9as09q$qgv$1_at_news.tpi.pl...
> Pracuje w firmie komputerowej. 90% zestawow wychodzi na plycie ECS. Nie ma
> nia zadnych problemow.
>
> Grzes

Pedro wita.

Bo taka jest polityka firm komputerowych - zero problemów. Oczywiście pod
warunkiem szczelnego zaplombowania komputera.

BTW jakie ta płyta ma możliwości jeżeli chodzi o ingerencję użytkownika w
parametry pracy - zmiana częstotliwości szyny, zmiana mnożnika, zmiana
napięć?

Według mnie ECS jest to miejsce na procesor - do płyty jeszcze jej daleko.

PS.
90% sprzedaży "PC-samochodów" w Polsce to Fiat i Daewoo. Dilerzy przy kupnie
mówią - zero problemów. Dałem sie nabrać :>

Zdrówka życzę.