Re: Samsung Spinpoint V3054H

Autor: mart (martinek_at_irc.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 12:07:39 MET DST

Użytkownik "Marcin S" <peke_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Co o nim sadzicie dysk 30 GB. UDMA 100.
[...]
Lepiej się nie irytować i nie pisać na temat tego dysku. Jeżeli używasz
często komputera to lepiej nie kupuj tego Szajsunga. Te dyski się sypią jak
domino... Nie wiem dlaczego wogóle Shitsung jeszcze produkuje ten szajs,
wszyscy wiedzą jakie to jest. Ale z drugiej strony, rynek Rosyjski jest
chłonny i firma jakoś ciągnie (mam na myśli tylko HDD).

pozdr.