Re: Riva TNT2 M64 problem (?)

Autor: Zefir (zefir_at_twoje-sudety.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 10:31:49 MET DST

A na innych grach o wysokich wymaganiach sprzetowych ci sie nie wiesza?
Dlaczego sie pytam? No bo mialem identyczny problem, tez myslalem ze to
grafika, ale po formatowaniu dysku, sciagnieciu najnowszych sterow bylo
ciagle tak samo, I w koncu okazalo sie ze to wina coolera na procku,
zamiast 6500obr/min, on mi krecil 1000, wiec procek sie grzal ,a gry sie
zawieszaly. NO to tyle co moge tobie poradzic z mojej strony- sprawdz
wentylator
POzdrawiam
Zefir

Użytkownik Piotr <prusiu_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3AD16EB1.C186F07D_at_poczta.onet.pl...