RE: Czy Asus v7100 combo deluxe obsluguje teletext?

Autor: Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl
Data: Mon 09 Apr 2001 - 10:13:45 MET DST

Teletekstem sie nie chwala bo na razie go niema :-) Moze kiedys Asus napisze
jakis program do tego. Tak wogole to zastanwiam sie na jakim ukladzie jest
zrobiony tuner TV ? Nie jest to BTxxx ani nic znanego.
W systemie tuner nie jest widoczny jako odrebne urzadzenia , na karcie nie
ma innych "duzych" scalakow poza GF2MX oczywiscie i Chronetel7007 ale to nie
jest uklad TV. Moze wszystko jest zapuszkowane w glowicy TV?
Zadne programy nie firmowe nie wykrywaja wogole tunera TV - ciekawe ?