Re: Ustawienie KT7A-RAID

Autor: Majka (majka_at_iprimus.com.au)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 05:03:24 MET DST

Jarku
Chce miec miec RAID 1 czyli mirroring.
Podpiete mam dwa dyski, ale to nie ja podpinalam, tylko ci, gdzie kupilam,
wiec moze zrobili cos nie tak? Jak zamawialam komputer, to mowilam, ze chce
uzywac raid-u.
Mam dwa identyczne dyski: Quantum 30GB.
Nie robie filmów, ale mam duzo roznych materialow, ktorych nie chcialabym
stracic. Kopie zapasowe nie wchodza w rachube, gdyz material czesto zmienia
sie. To co najwazniejsze, to mam na kopiach.

sensu - wystarczy tylko first, potem IDE, potem fdd/cdrom etc.

To jak to zrobic? Inaczej podpiac je?

Pozdrawiam,
Majka