Re: Nagrywarka Y4416S.. czyzby dogorywala?

Autor: Andrzej Bronisz (abronisz_at_pulse.pdi.net)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 23:55:23 MET DST

Użytkownik "Witold Przygoda":

> Witam wszystkich... ostatnio moja nagrywarka (liczaca sobie 1.5 roku)
> zaczela sie zachowywac nieladnie :(

Moze sprobuj przeczyscic soczewke. Ja ostatnio, dzieki radom kolegow na
grupie podreanimowalem swoj CD-ROM i rozpoczal drugie zycie.
Porad na czyszczenie bylo wiele, ja wyczysilem wacikiem do czyszczenia uszu
z dodatkiem MrMuscle do czyszczenia szyb. Ale sa i inne sposoby.

--
Andrzej Bronisz
abronisz_at_pulse.pdi.net