Re: Problem z Outlookiem i IExplorer

Autor: mizs (mizs_at_radiohead.neostrada.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 23:26:40 MET DST

Użytkownik "Luke" <tlove_at_z.pl> napisał w wiadomoœci
> Mianowicie wyskakuje mi blad pliku np mshtml.dll , kernel32.dll ,
> shdocvw.dll i innych o rozszerzeniu dll. Dzieje sie to podczas uzywania
> programu Internet Explorer, Outlooka i Pomocy.
> Po pojawieniu sie komunikatu moge tylko wcisnac ok i wylacza mi program.
>
> Zupelnie nie wiem co mam zrobic.
>
> Aha mam Win Me i dosc nowy sprzet.
>
> Pozdrawiam i dzieki za pomoc.

osobiscie przeinstalowal bym caly ten badziew ;> a jesli nie pomoze
przeinstalowal bym win me (pamietajac o zabezpieczeniu danych outlooka i ew.
explorera)...
w win me mozesz sprobowac przywrocic system z jakiejs wczesniejszej daty ;>

pozdrawiam,
pawel