HP 710 i krzywe drukowanie

Autor: alexik (leszcz.SPAMSUX_at_v-lo.krakow.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 22:56:37 MET DST

Mam taki problem z drukarka HP i chyba jest on dosc powszechny...
Mianowicie drukarka drukuje w taki sposob, ze jesli jest linia pionowa
przez cala kartke to roznica odleglosci od krawedzi kartki do lini u
gory rozni sie 2mm (u mojego kumpla) i z 5mm u mnie!!!
Przy kartkach a4 jest to widoczne jak cholera - rownanie pojemnikow z
tuszem oczywiscie nic nie daje... Czy trzeba ja walnac odpowiednio z
ktorejs strony aby bylo rowno ?? :)