dziwne zachowanie klawiatury

Autor: kipers (xxxxxxxxxxx_at_xxx.xxx)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 20:47:16 MET DST

Czesc !

Mam malo czasu wiec przejde do rzeczy. Jest sobie plyta (kupiona jako
uzywana) Intel 440bx2 rev.3 (???) i podlączona do niej klawiatura ps/2. Komp
sie budzi i od razu po wykrywaniu IDE komunikacik : "keyboard is locked
out - unlocked the key". Czasami, mniej wiecej raz na 10 razy komp sie budzi
i klawiatura dziala :))))) Co jest grane ? Testowalem na dwoch roznych
klawaiturach - jednej ps i jednej starej przez przejsciowke ps - zadnej
roznicy. BIOS stadardowy Award, bez udziwnien w postaci funkcji blokady
klawiatury. Czyzby padla plyta ? Dzisiaj ja kupilem i dobrze by bylo, gdyby
ktos szybko odpowiedzial, bo nie wiem czy sie sprzedawca kwalifikuje do
"obwieszenia". Pozdrawiam grupę

Kipers