Re: chwilowy start kompa

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 22:05:06 MET DST

Użytkownik "Wolek" <viger_at_tera.pl> napisał w wiadomości
> chwilę
Mogę w biosie ustawić czy po "awarii" (brak napięcia), komputer ma się
uruchomić (nie koniecznie jest to bez sensu), lub pozostać wyłączony.
Ja myślę że jest to tak:
Po przywróceniu zasilania, komp startuje, sprawdza to ustawienie (3
sekundy), i wyłącza się.(domyślnie). Chyba tak reaguje dużo płyt mających
takie ustawienie.
ToMasz