Re: Runtime arror

Autor: Piotr C. (piotr_c_at_interia.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 16:25:37 MET DST

lukas3339 wrote in message <9apmaf$git$1_at_news.tpi.pl>...
>Co zrobic zeby mi nie wyskakiwal runtime error w dosowskich programach.
Przy
>kazdym tak sie dzieje.
No nie przy kazdym, ale w tych napisanych w Turbo Pascalu z uzyciem modulu
crt
Komputer jest za szybki ;)
Rozwiazania sa 2:
1)patchowanie programow specjalnym programikiem, nie mam - pytaj na
pl.lang.pascal ale dostaniesz zjebke bo temat wraca co chwile
2)Uruchom 10x winampa, tak ustaw zeby wszystkie razem chodzily i miksowaly
razem te 10 mp-trojek. Teraz wejdz no nortona dosowego i odpal program.
Probuj po wiele razy, w koncu wskoczy.

pozdr.