Re: eksplozja płyty w napędzie dvd

Autor: Highend (highend_at_poland.com)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 14:31:00 MET DST

"Tom" <tom_at_a3.pl> wrote in message news:99o5nm$lbd$1_at_news.tpi.pl...

> Nic nie urwie. Płyta rozrywa się w swojej płaszczyznie, a soczewka jest
pod
> nią. Nie widzialem przypadku uszkodzenia lasera, przez plyte. Moze
uszkodzic
> (i robi to) elementy mechaniczne (np szuflade) na poziomie plaszczyzny
> plyty.

A wlasnie ze urwie. Mojemu koledze plyta rozpadla sie w 50x Actimie. Strzepy
plyty wyrwaly nawet przednia plastikowa obudowe. Malo tego - ranily go lekko
w noge. A soczewka lezala sobie na podlodze w na koncu pokoju.
Nie mozliwe? Coz, tez bym nie uwierzyl, gdybym nie zobaczyl na wlasne oczy
:-)
Jako ciekawostke podam, ze sklep przyjal reklamacje (!)
Leszek