Problemy z Microsoft Outlook Newsreader.

Autor: Adrian Pietrzykowski (nieznany10_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 13:53:10 MET DST

Mam problem z Microsoft Outlook Newsreader. Gdy na pisze
wiadomość i chcę ją zapisać to zapisuje mi w Kopiach roboczych, a w rzaden
sposób nie mogę przenieść tego do Skrzynki nadawczej.
W Microsoft Outlook da się przestawić żeby wrzucał do skrzynki nadawczej
ale w tych programach nie mogę nic takiego znaleźć. Jak ktoś wie co
przestawić w tych programach to niech odpisze.

               nieznany10_at_poczta.onet.pl