power calibration area error i teac W58e

Autor: Piotr S. (piopaw76_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 13:33:51 MET DST

power calibration area error
invalid writestate
could not perform endtrack
empty or partially written reserved track
ble ble ble

taki blad mi wyskoczyl przy probie nagrania na platinum 700MB
nagrywarka ma 2 tygodnie kupiona w wirtualnym sklepie , nagralem 30 plyt i
juz mam takie problemy , czy to oznacza ze cdrw juz pada ?
dodam ze ta sama plyta nagrala sie z predkoscia 4x
potem przy ktorejs z kolei znowu pojawil sie taki blad , wystarczylo
przestawic (nero) na multisesje i wylaczyc finalize cd (dao mam wylaczone) i
plyta sie nagrala na 8x .
co zrobic tym fantem ? moze na razie dalej nagrywac a jak cos zacznie sie
bardizej sypac to oddac , jest na gwarancji przeciez
plytki po nagraniu sa super jakosci tzn. nawet moj stary wyexploatowany
cdrom je czyta :))

apropo gwarancji (1 rok) jak to jest z nagrywarka przeciez w tym czasie
mozna nagrac sporo plyt a w miare przebiegu nagrywarka sie zuzywa , czy moga
pojawic sie jakies problemy ze strony sprzedawcy ?