Re: prosba o porade

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 11:43:05 MET DST

Pewnego dnia, "Piotrek" <plat25_at_poczta.onet.pl> wystukał na wiadomości
grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet

>Witam wszystkich

Cześć,

>powiedzcie mi jaki dysk 40g najlepiej kupic zeby wspołpracowal dobrze z
>(plyta abit be 66udma) a jednoczesnie byl szybki
>a moze jest ktos kto ma juz Baracude III lub widzial jak chodzi
>z gory dzieki za wszystkie propozycje

Seagate...hmn....ktoś mi kiedyś powidział :"jak lubisz tracić dane to
sobie taki kup". Chociaż obserwując rynek dysków to "wszystko się może
zdarzyć". Nawet IBM DTLA 45 hurtowo padają.
W tym wypadku pzostaje mi polecić Quantum 40 GB ATA100, 7200 RPM.
Użytkuję go od miesiąca w zamienniku za IBM 45.
Powiem jedno jest świetny....nieco głosniejszy i przede wszystkim
szybki. Używam go do przechowywania danych (strumienie video PAL
768x576) - zero problemów.

---
Pozdrawiam:
===Tomy===