Re: Celeron czy Duron

Autor: Maciek Piórek (mcp_at_box43.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 22:44:12 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message

> "Maciek Piórek" <mcp_at_box43.pl> wrote in message

> bardziej
> >

> nie tak szybko
> wybor procesora trzeba uwaznie przemyslec
> w zaleznosci od wlasnych potrzeb i umiejetnosci dobrej konfiguracji
> a co do stwierdzenia ze procki amd sa bardziej stabilne to roznie to bywa
>
> Krzysiek

Mówimy o porównianiu Durona do C e l e r o n a !!!!! .Sam posiadam niestety
jeszcze taki egzemplarz i jerzeli chodzi o wydajność to jest beznadziejna
(miałem okazję pracować na Duronie). Fakt jest stabilny ale uważam że jest
to zasługa w większym stopniu płyty głównej niż procesora, zręsztą tak jest
w większości przypadków. A płyta ta kosztuje dzisiaj ponad 500 zł (BX-440)
za takie pieniądze mogę mieć bardzo dobrą płyte pod AMD-ka.