Re: Podkrecenie P III 500

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 21:32:47 MET DST

"Lukasz" <luklab_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> 1) jaka temperatura jest CALKOWICIE bezpieczna dla tego procesora (obecnie
> przy ustawieniach 5x100 wynosi max 45 st.C) ?

obecna tempertura jest dobra
a calkowicie bezpieczna gdzies bedzie ponizej 60*C

> 2) do ilu mhz moge podkrecic procesor (wiem, ze duzo zalezy od konkretnego
> modelu) ?

ile sie da ;-)))
ale raczej za duzo go nie podkrecisz

> 3) czy "zywotnosc" podkreconego procesora jest krotsza, a jesli tak to o
ile
> ?
zywotnosc procesora skraca wysoka tempertura (jak i ogolnie elektroniki)
tempertura wzrasta gdy podkrecasz procek a szczegulnie jak podwyzszasz
jego napiecie,
ale i tak nie zauwazysz krotszej zywotnosci procka

> 4)czy programy do obnizania temperatury procesora sa dla niego bezpieczne,
> czy tez moga go w jakis sposob uszkodzic ?

nie, nie slyszalem o takich przypadkach
programy typu rain dzialaj na takiej zasadzie, ze
wylanczaja nie potrzebne w danym momencie procesy w procesorze

Krzysiek