Re: Celeron czy Duron

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 20:56:10 MET DST

ktos juz tu dobrze zasugerowal - nie daj sie wpuscic w wojny pomiedzy
zwolennikami jednego i drugiego..... pomysl _jakich_ programow bedziesz
uzywal, pojdz do kumpli co maja rozne procesory i zobacz jak te programy
chodza.... z tego co wiem wiekszosc programow graficznych byla pisana pod
intela wiec duron slabszy, ale za to moze troszke tanszy (tu gdzie mieszkam
nie ma tej roznicy az tak znacznej), a tak na prawde gdybym mial wybierac
jeszcze raz (mam cel 633_at_950) to bym wybral wiekszy i szybszy dysk albo
wiekszy monitor..... ewentualnie rozwazylbym zakup jakiejs plyty
dwuprocesorowej..... i znow wyszlo ze intel..... ale mam nadzieje ze
niedlugo pojawia sie takie plyty pod durona.....

P.S. ostatnio na grupie uk.adverts.computer widzialem stacje graficzne
Silicon Graphics za zupelnie przystepne pieniadze.... wiec jesli o tej
grafice myslisz powaznie to moze urwac leb tej dyskusji.....

Pozdrawiam....

--
Mis'