Re: przycinanie w 3D

Autor: RAV (brixon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 18:28:32 MET DST


Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> napisał w wiadomości
news:Xns907C95B5216BRusHoverclock_at_213.25.200.9...
> RAV napłodził(a):
>
> > Mam karte Creative GF 256 DDR, Durona 800,128 RAM-u 133 MHz i SB
> > Live 1024 na Solteku 75kav
> > Uzywam detonatorow 10.80
> > Moj problem to przycinanie sie gierek, wystepuje przy wszystkich
> > gierach. Niby gra sie spoko, ale co chwile nastepuje chwilowe
> > zatrzymanie. Np. w Unreal-u wystepuje ono zarowno przy
> > rozdzielczosci 1600-1200 jak i przy 800-600, rowniez przy
> > obnizonych detalach, dlatego chyba nie tu jest problem, bo gra
> > dziala "plynnie", tylko te wstrzymania :(
>

> 1 wyjmij live i sprawdz :)
to nie live

> 2 via4in1
sprawdzalem 4.25 oraz 4.29

> 3 ile masz programuf na raz w ramie (moze jakis office w tle hehe) ?
pusto, poza sterownikami

A wiec co?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:49:09 MET DST