Re: No i stalo sie.........

Autor: Grzegorz (grzegorz3_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 22:16:21 MET DST

> word podmienia literki na poczatku zdania... mowisz caly czas, w polowie
> slowa tez?

Tez, tez i nie chodzi tu o podmiane o ktorej muwisz poniewaz z wordem
pracuje juz chwile i dosc dobrze go znam a tu mam do czynienia z sytuacja
gdzie np. kilka slow jest napisane malymi literami za chwile kilka duzymi
itd. na przemian, zmiana nastepuje nie koniecznie od poczatku wyrazu ?!?

> sciagnij plik bezposrednio a nie uzywajac live update, uzyj getrighta i
> najlepiej jakiegos serwera proxy

 Spruboje, ale jednak to wydluzenie czasu jest niepokojace. Przeciez juz to
robilem wczesniej i nigdy nie trwalo tak dlugo a o zerwaniach polaczenia juz
nie wspomne.

Grzegorz