Re: -=Ratujcie moje Sidier!...=-

Autor: Kat (stilldead_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 17:08:50 MET DST

On Sat, 7 Apr 2001 10:55:21 +0200, "Przemek" <mcaron_at_poland.com>
wrote:

>... bo jak sie wqrze i nic nie wymysle to poleci z IV pietra na bruk...
>
>Chodzi o to, wczoraj kupilem nagrywarke LG, 8x nagrywa i problem polega na
>tym, ze nie chce nagrywac tak jak trzeba. Plytki DataCD nagrywa OK. bez
>zastrzezen... ale AUDIO! :( eh.... Nie da sie normalnie nawet jednej plytki
>wypalic. Uzywalem Easy CD, predkosc 8x, nagrywalem z mp3, plytka normalna
>Verbatim 74 min, nagralo jeden numerek i wala... "underrun bufor".
>oczywiscie plytka do wywalenia, probowalem na CDRWin - to samo! 6 plyt
>poszlo sie *****. OK. Qmpel poradzil "zmniejsz predkosc nagrywania"
> [...]

Sprawdz odtwarzanie nagranej plytki w jakims zestawie audio (wiezy)
lub discmanie. Komp moze nie miec podlaczonego kabelka audio miedzy cd
a karta dzwiekowa...
Wylacz nagrywarce dma, moja poprzednia lg(4x) z wlaczonym nie chciala
dzialac, obecna (hp8200) tez niechce. "wiziualizator" winampa nie
pokazuje nic podczas odtw. plyt audio, gdyz dzwieki z cd`ka do karty
dzwiekowej ida kabelkiem w formie analogowej...
btw- uzyj cdr-diagnostics, do znalezienia na tucows.

------
kat mailto:stilldead_at_wp[nospam].pl