Re: Czym najlepiej przeczyscic soczewke w CD-ROM?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 14:53:52 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:
> Platinum uważam za marne, BASFy też, ale poza CeramGuardami. Te sa
> akurat całkiem przyzwoite, choć też nie rewelacja.

No nie wiem... najlepiej przetrzymuja testy hardcoreowe - pocieranie o
cos twardego :)

> A najlepsze sa
> oczywiscie TDK

potfiercam

> i Verbatimy (w tej kolejnosci :) ).

nie potfiercam :P Verbki sa jakies dziwne - a to nagram i taki teac nie
czyta (inne tez nie...). Nawet nagrywarka swinek nie chciala
przeczytac... ostatno gowienka nieziemskie :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|