Re: 486 ;) hmm a LINUX ;P

Autor: Miroslaw Cichocki (mirekc_at_eto.flt.krasnik.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 11:35:29 MET DST

In article <3acdd938_at_news.vogel.pl>, "Skoczeq" <skoczeq_at_wp.pl> wrote:
[...]
>Mam taki oto problem, w sumie nie problem ale sie zastanawiam. Wytrzasnelem
>starego kompa, nie korzystam z niego i chcialem zainstalowac na nim Linuxa.
>Jest to 486DX/66Mhz 12Mb RAMu, jest tam jakas stara k. dzwiekowa, k. graf
>1mb ;P, nio i niestety dysk ... 512mb hmm .. jest i CD X8. No i cio
>polecacie z Linuxa, obecnie jest zainstalowany Win95,
[...]
Na taki sprzet proponuje suse. Jakbys sie chcial przypadkiem bawic w X-y
(czego nie polecam) to raczej zrezygnuj z KDE i zainstaluj starego fvwm2.
Probowalem tez redhat-a, ale ma jakies dziwne opoznienia przy pracy w sieci
(np. na prompt logowania na terminalu trzeba czekac b. dlugo), ktore w suse
nie wystepuja. Nie mam pojecia, z czego to wynika, moze jest tu ktos
madrzejszy.

Miroslaw Cichocki
mirekc_at_eto.flt.krasnik.pl