Re: Kiedy nastapi zmierzch Windowsow

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 10:12:29 MET DST

In article <3acd9ab7_at_news.vogel.pl> "Łukasz 'ptashek' Szmit" <Lukasz.Szmit_at_scg.no_junk.gliwice.pl> writes:
>From: "Łukasz 'ptashek' Szmit" <Lukasz.Szmit_at_scg.no_junk.gliwice.pl>
>Subject: Re: Kiedy nastapi zmierzch Windowsow
>Date: Fri, 6 Apr 2001 12:32:47 +0200
>
>Bo to sprawa firmy na czym pracuje.

Oczywiscie tylko w firmie musi ktos myslec jak gospodarz/wlasciciel a nie
liczyc na prowizje od dostawcow :-((((

>Opisany przez Ciebie proces nazywa się standaryzacją.

Kon by sie usmial :-))) Od kiedu to zapis *.doc jest standardem?
Wlasnie mam zamiar przestawic we wszystkich komputerach domyslny zapis na
*.rtf ...

>U mnie w firmie też obowiązuje taka polityka i jesteśmy zadowoleni.

Najbardziej ci, ktorzy dostaja prowizje od sprzedawcow M$ ...

>Z mojego punktu widzenia - jako osoby tym zarządzającej - jest to znaczne
>udogodnienie.

A z mojego nie bo jestem administratorem sieci i musze sie z tym gownem
babrac zamiast tych co to kupili (i dostali prowizje?). Do takiego zestawu
nalezy od razu zakupic program antywirusowy zeby mozna bylo "normalnie"
pracowac. Jesli chodzi o mozliwosci to przecietny uzytkownik wykorzystuje
mniej wiecej 10% a za reszte trzeba tez zaplacic. Wiec jak sie ma darmowe
WORKS 4.5 (byly w promocji) to po co kupowac Office 97 zeby napisac 3
pisemka na tydzien?

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com