Problem z Tekram 390F + Windows 2000 PL Professional

Autor: Delfin (jackland_at_sec.polbox.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 01:32:49 MET DST

Witam

Właśnie siedzę sobie z młotkiem przed kontrolerem SCSI Tekram 390F i
zastanawiam się czy on faktycznie jest taki złośliwy i szczerzy w moją
stronę tę swoją elektroniczną mordę .... czy ja już jestem tak mocno
zmęczony walką z nim i z instalacją Windowsa 2KProfessional.
Problem polega na tym że instalator Windy z dyskietki nie może za jasną
cholerę go wykryć ... mimo tego że uaktualniłem bios w kontrolerze (według
zapewnień producenta to miało pomóc przy instalacji).
Oczywiście Windows 98, ME, Linux i cała ferajna instalują się bez problemu
na tym dysku (Fujitsu 4.3GB).
Ma ktoś jakiś ciekawy pomysł ?
Z góry dziękuję za ewentualną pomoc

Walnąć gnoja czy nie walnąć w te parszywe ślepka ? :)

Pozdrawiam grupowiczów

Delfin

jackland_at_sec.polbox.pl