Re: Duron a kompatybilnosc

Autor: MW (toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 23:01:14 MET DST

> Podobno niektóre programy nie za bardzo chciały wspolpracowac z AMDekami.
Czy
> teraz tez sa takie problemy? Chodzi o to, czy system i rozne programy
pracuja
> stabilnie? Czy sa problemy z magistrala AGP i gierkami? Ostatnio rozni
ludzie
> wmawiaja mi, ze Celeron np. 700 jest najlepszym rozwiazaniem. Nie
interesuje
> mnie podkrecanie. Co o tym sadzicie?
Coz, tydzien temu kupilem i zmontowalem Duron 800 i Soltek 75KAV, reszte
sprzetu mam stara.
Grafika Creative TNT2 M64 16MB.
Jedyny problem jaki na razie mnie spotkal to 2 dni prob zainstalowania win
2000 :( ale w koncu sie udalo.
Win 98 SE bez zadnego problemu poszedl.
Nie wiem jak stare gry/programy dosowe sie zachowuja na tym sprzecie bo po
prostu ich nie uzywam.
Jesli idzie o gry: projekt igi, colin 2, quake 3 arena - zadnych problemow,
wszystko smiga az milo.
Z programami uzytkowymi w windzie tez nie ma zadnych problemow.
Wszystko chodzi raczej stabilnie (tzn. zadnego zwisu jeszcze nie mialem).
Proc nie krecony.
A w sklepach nie sluchaj ze celeron lepszy, bo po prostu celki nie schodza i
w sklepach chca sie ich pozbywac jak tylko sie da :))

--
MW