Re: LAN, odleglosci i zagadka !!

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 22:38:50 MET DST

czyli co lepiej STP czy UTP ?

to bedzie 160m i jakies 140 bedzie na slupach energetycznych oczywiscie nie
kolo siebie ale jakies 1,5 m od samego kable energetycznego a poza tym w
odlegosci 10-15 moga byc anteny satelitarne lub zwykle
co radzicie
Użytkownik sied_at_r <siedar_at_nospam.safenet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9al7r2$fg1$1_at_slimek.man.lublin.pl...