Komp sie resetuje

Autor: Qucharz (qucharz_at_poczta.fm)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 22:37:16 MET DST

Witam
Nie wiecie co jest?
Mam PII350, Riva TnT1,128 mb Komp ostatnio dosyc czesto mi sie resetuje w
róznych momentach czasem jeszcze np jak gram, siedze na necie, czasem
podczas uruchomiania sie scandisku, czy zaraz po włączeniu. Byłem w serwisie
ale tam nie zabardzo wiedza co jest bo akurat jak do nich zawiozłem to sie
nie zresetował (prawa Murphego). Chciałem zeby wymienili mi zasilacz ale nie
zabardzo sie im spodobało. Co dziwne przez ostatnie ok 6 miesiecy bylo w
porzadku a teraz znowu wróciło
POMOCY

--
pozdro.