Re: Duron a kompatybilnosc

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 21:22:46 MET DST

Hi,

skaruzg_at_poczta.onet.pl wrote:

> Podobno niektóre programy nie za bardzo chciały wspolpracowac z AMDekami. Czy

Bzdura. Jest kilka starych programów, które w ogóle nie działają,
i parenaście innych, które wymagają łatek. Ale często te same
programy nie działają też na nowych Intelach.

99.9% programów działa.

> teraz tez sa takie problemy? Chodzi o to, czy system i rozne programy pracuja
> stabilnie? Czy sa problemy z magistrala AGP i gierkami? Ostatnio rozni ludzie

Nic nie ma jeśli się poprawnie złoży i skonfiguruje komputer. Amatorskie
składanie kończy się zawsze problemami.

> wmawiaja mi, ze Celeron np. 700 jest najlepszym rozwiazaniem. Nie interesuje
> mnie podkrecanie. Co o tym sadzicie?

Celeron jest dobry dla sprzedawców -- bo drogi i procentowa marża w
liczbach bezwzględnych oznacza więcej brzęczącej gotówki :) Do tego
AMD się trudniej składa i trzeba się na tym znać (a mało kto się
dobrze zna na składaniu komputerów z AMD).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |