Re: Jakosc Drukarki Canon bjc-6200

Autor: MAX (max_______at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 21:14:11 MET DST

Witaj
     Mam Canona BJC 620. Jest to starszy model. Jeśli chodzi o druk to jest
super. Ale BJC6200 jest lepsza. Jeśli chodzi o wydruki zdjęć to jakość jest
świetna, ale najlepiej jak drukuje się na specjalnym papierze. Wtedy
fotografie są prawie idealne.
     Jeśli chodzi o oszczędność to sprawa wygląda następująco. Drukarka ta
posiada CMYK. Czyli każdy z podstawowych kolorów jest w osobnym pojemniku:
żółty, niebieski, czerwony i czarny. Jeśli skończy ci się np. czerwony tusz
to kupujesz tylko czerwony za ok. 35 zł. Tak samo jest z pozostałymi. Czarny
jest ok. 10 zł droższy, bo jest większy. Tusze starczają na długo.Trudno
określić na ile stron, bo to zależy od tego co drukujemy.
     Jeśli chcesz dużo drukować to tylko Canon BJC 6200.

Pozdrowionka
MAX